2009. augusztus 11., kedd

Szegénykém mit vétett...

Ezúttal a net szépségei közül válogattam, nézzétek meg ezt a kis ocsmányságot. Valamikor anno egy Opel lehetett.

Az a hótoló az elején egyenesen szörnyű és nevetséges. Az hogy nincs színre fújva az meg méginkább kiemeli azt, hogy mennyire böszmén áll az autón. A tyúkólra való rács azért itt is megvan mindenhol. :D

A matrica elmegy, sőt azt mondom, hogy valamennyire még talán tetszik is. A gagyi itt is szemet szúr egyből az összeragasztózott hátsó lámpák képében. Na és az a küszöbspoiler... na az valami borzalom. Őszintén szólva a nappalimban lévő függönytartó takarólemeze jut eszembe erről. :D Így, hogy nincs színre fújva, még jobban kiemeli azt, hogy ez nem való a kocsira.


A belsején első ránézésre nem találtam kifogásolni valót. Az az alumínium a padlón ha valódi akkor plusz pont, ha csak ilyen gagyi szőnyegszerű utánzat, akkor mínusz pont. Már kezdtem nyugtázni, hogy más nincs, aztán megláttam az "ajtófogantyút". Na itt elfogott a röhögés. A WC lánc megint visszaköszön. :D Annyira nehéz lett volna taláni egy gyárit hozzá? Mert ez azon felül, hogy borzalmas és röhejes, nagyon szépen zöröghet menet közben is. Én az első kilométer után idegbajt kaptam volna tőle az biztos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése